Klacht: Bestelling betaald en niet ontvangen.

op 22 september 2016 over Cottontrends in de categorie Drukkerij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 mei 2016 heb ik een bestelling gedaan én betaald bij Cottontrends. Cottontrends zou deze twee mail hebben opgestuurd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik heb hierover mail (de enige mogelijke communicatievorm) antwoorden ze dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt. Wanneer ik mijn geld terugvraag, krijg ik nog 1 maal “we hebben uw bestelling reeds twee maal opgestuurd” als antwoord, nadien worden al mijn mails genegeerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cottontrends over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke.claes