Klacht: Bestelling Australian Gold

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juni plaatste ik bestelling voor zonneproducten Australian Gold. Tot op heden 20 juli mocht is nog steeds niets ontvangen. Kreeg al verschillende mailtjes met uitleg over aanleveringsproblemen door leverancier. Maar op mijn mailtjes waarin ik ondermeer terugbetaling vraag van mijn bestelling (tot 2 maal toe) komt geen enkele reactie. Ondertussen ben ik al 2 weken terug van vakantie en zijn de producten dus overbodig.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van mijn bestelling zoals gevraagd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 23 juli 2012 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nathalie,

Het spijt ons te horen dat u geen reactie van ons hebt gehad, hier zijn wellicht meerdere oorzaken voor.
We gaan dit even uitzoeken. Inmiddels hebben we de terugbetaling in werking gezet bij onze betaalprovider.

Het bedrag ontvangt u dus met 5 werkdagen terug op uw creditcard rekening.

Hierbij hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben, mochten er nog vragen zijn horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie43