Klacht: Bestelling.

op 02 mei 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via united wardrobe schoenen bestelt vanuit frankrijk. Ik wacht al 1 maand en 1 week op de schoenen en ik heb niets binnen gekregen. Ik ben mijn geld kwijt. €102,-

Gewenste Oplossing:

Als ik de schoenen ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 20 mei 2020 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alessia,

Bedankt voor je bericht en allereerst excuus voor onze late reactie.

Wat vervelend om te horen dat de order niet goed verloopt. Ik zie dat mijn collega contact met je heeft proberen te zoeken maar nog geen reactie heeft gekregen. Wij helpen je alsnog graag verder! Zou je op onze mail willen reageren? Dan helpen wij je binnen 24 uur verder. Het kan zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen.

Hopelijk kunnen we het snel samen oplossen :)

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door alessiacharifa