Klacht: Bestelling

op 02 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gister een bed gekocht in de winkel die vandaag bezorgd is bij mij thuis , bij het bestellen van het bed heb ik aangegeven dat ik maar 1 matras wil omdat i ker thuis al 1 heb , nu is er dus maar 1 matras m geleverd dat klopt maar ook maar 1 lattenbodem! Ipv 2 ! Zo onduidelijk ook allemaal maar i kheb t gwn duidelujk aanegeven ik wil het bed compleet hoe hij in de winkel staat en daarvan mag 1 matras weggelaten worden nou nu zit ik dus weeeer zonder lattenbodem ! Ook nog eens niet op mijn aangegeven tijd geleverd omdat e rnatuurlijk weer iets mis is gegaan. Ik ben zo kwaad nu moet ik weer een nacht op de grond gaan slapen !

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er morgen zsm een lattenbodem geleverd wordt zonder dat ik er weeer bezorgkosten voor moet gaan betalen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannakhan