Klacht: Bestelling

op 15 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 22 Augustus heb ik een bestelling gedaan en betaald € 31,98 dit was een bestelling van adres labels. Maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.

Als ik mijn bestelling ontvangt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 september 2016 om 13:25 geantwoord

15-Sept-2016 De heer Groenenboom per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 30 september 2016 om 16:00 geantwoord

Ik dacht dat jullie de klacht zouden behandelen, want nu ben ik nog net zo ver,
Het is inmiddels 30 september en ben ik alleen mijn geld nog maar kwijt.
groet van een teleur gestelde klant.

Bericht van GlobalCollect

2 maanden geleden - 03-10-2016 Geachte heer Groenenboom. Zoals reeds bevestigd in onze email, verwerkt Ingenico ePayments alleen de betalingen voor diverse organisaties. Ingenico ePayments is niet verantwoordelijk voor de levering van de aankoop of voor een eventuele terugbetaling. Het spijt ons dat wij u niet verder kunnen assisteren.Wij adviseren u om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door H.J.Groenenboom