Klacht: bestelling

op 05 juni 2011 over motorparts-online.com in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een bestelling geplaatst en betaald te hebben na lange tijd nog steeds niets aangekregen. Herhaaldelijk gebeld en gemaild voor meer info. Telefonisch geen kontakt en bij mail hetzelfde scenario! Sluiten die handel zodat misbruik naar andere toe wordt uitgesloten!

Gewenste Oplossing:

op zijn minst mijn centen terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door motorparts-online.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat motorparts-online.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

motorparts-online.com

Heeft op 02 mei 2013 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste

U heeft u klacht gemeld onder de verkeerde website.
Uw naam en bestelnummer zijn niet bij ons bekend.

Waarschijnlijk bent u de dupe van Motorpartsonline.nl
Wij zijn Motorparts-online.com

Svp goed opletten bij welk bedrijf u de klacht plaatst.
Motorparts-online.com is een samenwerkingsverband van meerdere aanbieders.
We werken met een niet goed = geld terug garantie.

Deze klacht hoor niet bij MOTORPARTS-ONLINE.COM

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van motorparts-online.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel-san