Klacht: bestelling

Moukaltoum op 01 maart 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen Meneer/Mevrouw,
ik heb op 12/2/21 een bestelling gedaan maar ik heb geen bevestiging gekregen ook geen bestelling ontvangen, MVG M Hamou-kacem

Gewenste Oplossing:

ik hoop dat de problemen kan oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 01 maart 2021 om 07:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

01-Mar-2021 De heer Moulkatoum per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Moukaltoum