Klacht: besteller hoort mensen maar is snel weg en telefonische een half uur gewacht a 0,45 cent pm

op 08 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

bestelling kwam alleen zat ik op de wc. het keukenraam naast de deur stond open en twee kinderen van 8 en 2 speelden boven. de chauffeur/bezorger is snel weggegaan. ik gelijk gebeld met DYNALOG!C maar die konden niks doen. terwijl straks tussen 14 en 17 uur er nog een bestelling kom. ook klantenservice van whekamp deed niks. dus ik denk dat ik deze winkel maar links laat liggen en maar na de mediamarkt ga. is iets duurder maar dan heb je het wel en neem je niet voor de kat zijn viool een vrije dag op. tip voor mensen die bestellen. zorg dat je niet hoef te poepen,plassen of wat dan ook wat deze flits bezorgers zijn zo weg. wat is DHL dan toch goed. ook wat betrefd klantenservice afhandeling. trouwens. deze bezorgers werken ook voor coolblue!
ik ben vandaag de hele dag thuis en vandaag niet geleverd is nooit meer wat leveren door dit ^$$@#^* bedrijf

als mijn spullen alsnog vandaag geleverd worden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:23 geantwoord

Geachte heer Dijkhuizen,

Wat spijtig te vernemen dat de levering niet gelukt is! Hiervoor onze excuses! Bij navraag bij de desbetreffende leidinggevende is gebleken dat de koerier inderdaad aangeeft dat hij kinderen hoorde spelen maar er niet werd open gedaan. Nadat hij dit heeft gemeld bij zijn leidinggevende heeft hij akkoord gekregen om door te gaan naar de volgende stop.

Ik wil u onze welgemeende excuses voor deze slechte ervaring aanbieden! We zijn ontzettend hard aan het werk om onze klantenbelevenis te verbeteren daar waar nodig.

Op dit moment staat er een nieuwe afspraak voor u ingepland. Uw bestelling wordt zaterdag 13 augustus bij u geleverd.

Kira,
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MartinDijkhuizen