Klacht: Bestellen van kaaren

op 19 juni 2016 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Op woensdag 15 juni wilden wij kaarten bestellen voor Doe Maar in de Ziggo Dome. Na alle gegevens te hebben ingevuld werden wij doorverwezen naar iDeal om de betaling door te voeren. Dit is na enkele keren niet gelukt, omdat er iets niet in orde was en wij het later nogmaals moesten proberen. Om dit te melden bij Tickets4U, wilde ik weer opnieuw inloggen, maar dit bleek onmogelijk. Ik heb meerdere pogingen ondernomen, maar er werd iedere keer gemeld dat mijn e-mailadres niet overeenkwam met het wachtwoord. Ik een nieuw wachtwoord opgevraagd en dit werd per e-mail naar mij verzonden. Na dit ingevoerd te hebben, bleef dezelfde melding komen dat het allemaal niet overeenkwam. Weer meerdere pogingen ondernomen, maar niets lukte.
Wij hebben besloten om de tickets elders te halen.
Op vrijdag kreeg ik om 17.00 uur een mail dat de tickets nog niet betaald waren. Ik een vriendelijke mail gestuurd en alles uitgelegd dat de vele pogingen nutteloos waren gebleken. Op zaterdag, wederom om 17.00 uur, ontving ik weer een mail met erg onbeschofte reacties en dat ik alles fout had ingevuld, anders had het wel gewerkt. Ik heb hierop nog een normaal vriendelijke reactie geschreven ivm met het niet werken van hun site en dus het niet kunnen betalen en afnemen van hun kaarten en dat het bij hun lag. Hierop kwam een denigrerend antwoord over een telefoon die ik had en dat die gemaakt was om te bellen en dat ik dat had moeten doen en ik moest maar gewoon de kosten (75% = €103,-) van de kaarten betalen. Ik heb hier verder niet op geantwoord en heb de mails bewaard.

Ik ben tevreden als Tickets4U de annuleringskosten weglaat en ons niet de schuld van een slecht werkend betalingssysteem en site in de schoenen schuift. Wij denken dat ze een incassobureau gaan inschakelen en zien het als een vooropgesteld plan, om zo aan geld te komen. het is een onbeschofte manier om je geld te verdienen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door O. Janssen