Klacht: Bestellen? Doe maar NIET!

op 04 augustus 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Heb vorige week bij Praxis een product besteld, die vervolgens geleverd is door een externe partij.

Het product is echter NIET de afmeting die ik heb besteld. Zij (Praxis) beweren van wel, echter weet IK 100% wat ik wel of niet bestel. Al helemaal aangezien ik de verkeerde afmeting eerder op de dag bij de Gamma, waar men wel weet wat klantvriendelijkheid is, had gekocht!

Enfin, verkeerd product dus moet retour. Echter stelt Praxis de voorwaarde dat retour dient te geschieden via een koerier. Hah! Buiten mijn schuld om en nu moet het ook nog eens via een koerier?

Kosten? €24,30!! De kosten van het retourneren zijn de helft van de waarde van het product. Maar dat vinden zij op de klantenservice super normaal! Dus nu leid ik verlies door een fout van de Praxis.

NOOIT meer zal ik een voet zetten in de Praxis, slechtste service OOIT.

Ik wil deels gecompenseerd worden in de retourkosten. Anders draag ik het voor aan de geschillencommissie, ik heb een erg lange adem.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veren189