Klacht: Besteling ontbreekt

op 05 februari 2018 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Beste KFC,

Vandaag 05-02-2018 heb ik een bestelling bij kfc gedaan. Toen ik naa 30 minuten rijden eindelijk thuis was en de bestelling met mijn familie ging eten kwam ik erachter dat ik een zinger burger ontbrak. Dat betekent 1 persoon had dus geen burger om te eten en dat is niet zo leuk omdat ik woon in belgie en kom special daar om te kopen . Het gaat mij niet om $ 4,15 euro maar om dat 1 persoon geen eten had en ik konde niet half uur rijden voor een burger.

met vriendelijke groet,

Jessi rocha

Gewenste Oplossing:

De personeel moet beter kijken voor dat ze de besteling aan mensen geven omdat dit gebeurt te vak...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AJM18