Klacht: Bestelde telefoon ineens niet meer leverbaar

op 18 juni 2016 over Gsmeasy.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

5-6 bestelling gedaan bij GSM Easy voor
Vodafone Smart verlenging (24 maanden)
Vodafone Smart L (24 maanden) 5GB tot 225 Mb/s + 150 minuten
Samsung Galaxy S6 White.

Ik had eerder de site in de gaten gehouden. De witte S6 stond eerder die week niet op voorraad, maar ten tijde van mijn bestelling wel weer op voorraad. Leverbaar in 1-3 dagen.

6-6 Mail van GSM Easy dat ik binnen 1-3 werkdagen mijn bestelling zal ontvangen.
7-6 Mail van GSM Easy dat mijn bestelling niet op voorraad is.
Letterlijke tekst: “1 x Samsung Galaxy S6 32GB White
Wanneer kun je je bestelling verwachten?
Wij doen er vanzelfsprekend alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We verwachten het artikel binnen 5 werkdagen weer voorradig te hebben, tenzij op voorhand anders aangegeven (zoals bijvoorbeeld lastig leverbare producten en/of pre-orders).”

Er is van te voren niet aangegeven dat hij niet op voorraad was.

Ik denk vervolgens 5 werkdagen te wachten en bel vervolgens 15 -6 met de klantenservice. Medewerker meldt dat de Galaxy S6 white niet meer op voorraad komt, maar dat hij me wel een gold kan toesturen. Die heb ik echter niet besteld en wil ik ook niet. Ik vraag om een goed alternatief (Samsung – white), maar dat kan de medewerker mij niet geven. Mijn nieuwe vodafone abonnement is overigens al op 6-6 ingegaan. Medewerker geeft aan dat enige alternatief is de bestelling en abonnement terug te draaien.
Ik geef aan teleurgesteld te zijn, maar zie geen andere oplossing. Ik vraag om een snelle bevestiging, zodat ik mogelijk via een andere aanbieder een koop kan gaan doen.
Ik stuur einde van de dag (woensdag)nog een mail met de vraag of ik een snelle bevestiging kan krijgen.
Ik krijg een automatische mail waarin staat dat ik binnen uiterlijk 2 werkdagen (donderdag en vrijdag) bericht zal krijgen.
Het is inmiddels 18-6 en ik heb nog niks gehoord of een schriftelijke bevestiging gezien van annulering van mijn aankoop.
Frapant is wel dat op de website de Galaxy S6 white nog steeds te bestellen is.

Natuurlijk z.s.m. mijn bestelling geleverd met excuses.

Alternatief aanbod ?
Of annulering van mijn koop met schriftelijke bevestiging hiervan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gsmeasy.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gsmeasy.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemoris