Klacht: Bestelde huissleutels

op 30 juli 2013 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Aan de directie van Arcade Wonen, Postbus 138 2670 AC Naaldwijk

Geachte heer,
Betreft: Bestellen 2 huissleutels.
Ruim 6 weken geleden hebben wij naar Arcade Wonen gebeld met het verzoek om 2 huissleutels bij te laten maken.
In het verleden kon dit bij Fynfix te Monster gebeuren die over een certificaat beschikte.
Nu deze firma weg is uit Monster zijn we aangewezen op Arcade Wonen zelf.
Op 19 juni 2013 hebben we de sleutels besteld. Na ± 2 weken gebeld of de sleutels er al waren.
Helaas was dit niet het geval.
Tussentijds nog eens gebeld. Nog steeds geen sleutels!
Op 11 juli 2013 heeft opzichter Toet ons teuggebeld dat er een vergissing is geweest, hij was in de veronderstelling dat we de sleutels al hadden, maar dat waren de sleutels van onze buren van huisnummer 5 die nagenoeg gelijk met ons een huissleutel hadden besteld.
Door Dhr. Toet is netjes excuses gemaakt voor de vergissing met de belofte dat onze 2 sleutels in de week van 15 juli er zouden zijn. Nog steeds geen sleutels!
Op 23 juli heb ik een mailtje gezonden met het verzoek mij mee te delen wanneer we de sleutels zouden krijgen.
Op dit mailtje heb ik geen antwoord gekregen.
Maandag 29 juli weer eens gebeld en gezegd dat ik niet begreep waarom dat het zo lang moest duren; het zou worden nagekeken en teruggebeld. Dit is niet gebeurd!
Op dinsdag 30 jl. wederom gebeld en kreeg toen iemand aan de lijn die het na zou zoeken en mij vertelde dat het nog wel 2 weken kon duren.
De sleutels waren nog steeds niet besteld!

Als dit de service is waar Arcade Wonen zegt vóór te staan dan heb ik daar in elk geval geen hoge pet van op.
Als zoiets onbenulligs als 2 sleutels maken ± 8 weken moet duren, ben ik bang voor de toekomst als er echt iets serieuzers aan de hand is.

Ik hoop dat ik er nu echt vanuit kan gaan dat de sleutels besteld worden.
Mocht dat niet lukken dan kunnen we met een certificaat van u de sleutels zelf bij laten maken bij de sleutelmaker in de Hortensiastraat in Monster.

Hoogachtend,

J. de Jong
Acaciastraat 3 app7
2681 CP Monster

Oplossing op korte termijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Mitros een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jongdej