Klacht: Bestelde chinees eten via telefoon.

op 26 juli 2016 over Restaurant De Mandarijn in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 20-06-2016 om 16.00 uur eten via de telefoon besteld bij ‘de Mandarijn’, Rembandtplein 4 7131 EJ te Lichtenvoorde. Dit eten was incompleet en onsmakelijk, daarop heb ik die zaak gebeld voor een oplossing. De bedrijfsleiding haar antwoord was dat mijn klacht niet waar en niet te geloven was, waarop zij de telefoon bruut ophing. Ik heb een 2e maal gebeld en er kwam een herhaling van bovenstaande. Ik ben al die tijd correct gebleven maar behandeld als vuil. Ik vind dit erg want nu zitten wij zonder eten en ook zonder geld. Zelf daar naartoe gaan kan niet vanwege genezing van operatie.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als dit soort zaken voorkomen gaat worden, zonder te zeggen dat men het druk en warm heeft. Daarbij eis ik mijn zuur verdiende uitkeringsgeld á 28 € terug van die bewuste Chinese zaak.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Duijndam