Klacht: Besteld, betaald, geen levering en niet te bereiken

Op 10 juni 2017 horloge besteld van Fossil en betaald bij horlogeoutlet.nu á 49,90€.
Diezelfde dag nog een order overzicht gekregen. maar na twee dagen nog steeds geen levering terwijl op het overzicht in de bestelstatus wel degelijk staat dat het vertsuurd zou zijn volgens de verzendmethode die zij hanteren.
Op woensdag 14-6 nogmaals vriendelijk verzocht per mail, want bellen gaat niet, er neemt gewoonweg niemand op, waar ik kan zien wanneer mijn bestelling wordt geleverd. Geen antwoord tot op heden. Tig keer gebeld maar geen antwoord, helemaal niets.
Ik krijg toch sterk de indruk dat je bij horlogeoutlet.nu of horlogeband.nl(zelfde bedrijf) gewoonweg wordt opgelicht!
Wij willen of het horloge asap geleverd hebben of per direct het geld terug gestort!

Lavering horloge asap
of per direct geld retour op de rekening

Zo niet ga ik aangifte doen van verduistering en oplichting.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horlogeoutlet.nu over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht R. de Weijer

2 maanden geleden - OPGELOST Deze klacht is vorige week volledig opgelost nadat ik per mail aangegeven had dat ze of het horloge die week moesten leveren of het betaalde bedrag die week moesten terug storten op de rekening. Bij het niet uitvoeren van een van de twee opties zou ik een aangifte gaan doen van oplichting en verduistering. Afgelopen donderdag werd de bestelling stuurs gewijzigd naar gecanceld en vrijdag stond het bedrag netjes terug op de rekening. Opgelost. Jammer dat men blijkbaar moet dreigen om het op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. de Weijer