Klacht: Bestel nooit bij Nelly.com

Violet158 op 22 februari 2021 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bestelling kwam pas na 2 maanden retour bij Nelly.com maar ik moest ondanks dat ik een uitstel van betaling had aangevraagd omdat hun langer nodig hadden voor het verwerken van de retour, alsnog 21 euro betalen voor het te laat betalen.

Het is totaal de omgekeerde wereld.

Het bedrijf reageert heel slecht op je mails, zijn totaal niet behulpzaam en de kosten lopen enorm op. Bestel hier nooit!

Gewenste Oplossing:

Als ze aanmaningskosten komen te vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Violet158