Klacht: Bestel niets bij Onlinesunshop, niet bereikbaar

Op 16 juni een bestelling gedaan. Vervolgens alleen maar emails ontvangen met opmerkingen dat de levering langer op zich laat wachten, waarbij de levering telkens een week later werd beloofd en de vraag werd gesteld om alternatieven te sturen. Hiervoor akkoord gegeven, maar ook geen reactie of producten ontvangen. Op 6 juli gevraagd geen alternatieven te sturen, maar geld teruggave en annulering van de bestelling, maar helaas geen reactie. Ze zijn slecht te bereiken en komen hun beloftes niet na (snelle levering, goede oplossing bieden)

Graag zou ik de gehele bestelling willen annuleren en mijn geld teruggestort krijgen, aangezien de vakantie al aanvangt en ik de producten erna niet nodig heb.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 10 juli 2012 om 15:03 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u.
Ik zorg ervoor dat de klantenservice contact opneemt om dit probleem op te lossen.

Online Sun Shop Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door NathaliePK