Klacht: Bestekset

op 09 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb vandaag een bestek set gewonnen met een bieding. Ik heb er 72.95 voor betaald. Terwijl het bestekset bij de blokker 59.99 kost. Jullie hebben mij dus eigenlijk opgelicht. Ik wil mijn geld terug. Want ik kan de set goedkoper krijgen.

Als ik mijn geld terug heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 09:59 geantwoord

Beste Lieke,

Wij vinden het vervelend dat u het idee heeft dat u bent opgelicht. Dit is absoluut niet onze bedoeling.
De prijzen die u bij onze veilingen ziet staan, zijn de adviesprijzen van onze leveranciers. Deze zijn bepaald bij de lancering van het product.Winkeliers mogen producten verkopen onder of boven de adviesprijs. Deze verkoopprijzen kunnen dus lager zijn dan de bedragen die wij communiceren.
Maar, u bepaalt natuurlijk bij veilingen altijd je eigen prijs. Grote kans dat u het product dus bij ons voor minder scoort!

Omdat onze veilingen vanaf 1 euro lopen, laten we geen verkoopprijs zien. We weten natuurlijk niet voor welke prijs u de veiling gaat winnen. Om u toch een indicatie te geven van de waarde van de veiling, laten we de adviesprijs zien. Zo kunt u beter bepalen wat u wilt bieden.

Deze veiling is voor u geannuleerd. Het duurt 10 dagen voor u het geld weer op de rekening heeft.

Wij wensen u nog een fijne dag toe.

Mila-VV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke23121999