Klacht: besodemierd

op 15 januari 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

sinds enige tijd hebben ze bij ladymail een voor de leden een negatieve verandering aangebracht, zonder enige vorm van persoonlijke mail etc hebben ze een accountscore aangebracht en je moet op 5,5 (wie bepaald dit) zitten wil je nog vergoedingen krijgen voor het klikken op hun mails zelfs geen vergoeding meer bij juiste antwoord op de quizvraag, voorheen kreeg je normaal je vergoedingen. Dit is pure diefstal voor haar leden en een financiële zelfverheerlijking voor de eigenaar die wel van de adverteerders hun geld krijgen maar dit zo niet bij haar leden bezorgen. zelfs je geld kan je niet meer uit laten betalen als je score te laag is, dit is wederom ook het geval bij CASH4LADY en werkelijk te schandalig voor woorden!!!!!!!!!!!!!!!

het terugbrengen zoals het in het leven was geroepen, vergoedingen voor elke klik en prijsvraag etc, en uitbetalen als men erom vraagt en niet gekoppeld aan accountscore.
misschien weet iemand wat er aan gedaan kan worden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petervv1