Klacht: beslaglegging bankrekening zonder melding

op 28 juli 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock Chase heeft beslag gelegd op mijn rekening op een vordering van hun van 148.39. Gebeld nu is de rekening 180.39 (bam € 40,- meer). Hun zeggen een brief gestuurd te hebben op 26/7/2017, ik heb niks ontvangen, dus dat wordt een welles/nietes spelletje waarbij ik natuurlijk het onderspit delf. op de bank staat meer dan € 3000,= dus ik had kunnen betalen. Nu heb ik niks. Ik kon bij de bank een vervroegd 3e verklaring opvragen, thats is. Dus de bank weer gebeld, hun zouden het gelijk mailen, maar er geldt wel een vergoeding van € 100,- (bam kosten nu dus € 140,- extra) . Niks aan te doen ik heb het geld nodig mijn man moet maandag werken en daarvoor eerst tanken anders kan hij niet weg. Nu net weer gebeld met Cannock Chase, de mail is binnen maar verwerken van de mail duurt max 3 dagen!!! De meneer die ik aan de telefoon had vertelde weer een ander verhaal, dat er pas een brief gestuurd wordt na de beslaglegging. , deze meneer spreekt dus het verhaal van de eerdere mevrouw tegen !!! Tot het verwerkt is heb ik geen geld, Kan geen eten kopen, man niet te werk. Misschien stuur ik hun wel een rekening voor de tijd dat mijn man niet kan werken, maar wordt vast niet betaald 🙁 Te zot voor woorden en ik vind het heel agressief.

Als ik weer beschikking heb over mijn rekening/geld

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irispijnacker