Klacht: Beslaglegging bankrekening

op 03 juli 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Channock Chase wat een vreselijke instantie!! Ik begrijp dat er betaald moet worden hoor, maar de manier waarop ze hun geld willen innen is onmenselijk. Er valt niet te praten met de mensen die er werken, vaak kunnen ze zogenaamd niks vinden in het systeem. En het ergste van allemaal is dat ze geen er absoluut geen haast bij hebben het bedrag wat teveel in beslag is genomen, zsm terug tr storten zodat andere lasten betaald kunnen worden. Zhebben nu beslag gelegd op mijn bankrekening, en ik heb een vervroegde derdenverklaring op moeten vragen bij mijn bank. Dit hebben ze al doorgegeven aan Channock Chase, alleen volgens hun kan dit nog wel een paar dagen duren!!! En dit terwijl de ING dit soort zaken met spoed afhandelen. Maar nee, wachten tot Channock Chase dit aan hun doorgeeft. We hebben ons aangemeld bij de schuldsanering maar daar konden ze verder niks mee. Snel nog incasseren denken ze. Ze zijn echt de vreselijkste instantie waar ik zelf ooit mee te maken heb gehad.

Wanneer ik het teveel betaalde bedrag zsm teruggestort krijg!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.C74