Klacht: beslag zonder berichtgeving

op 11 mei 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

eerst hadden ze beslag gelegd op uitkering ,maar ik ben aan het werk gekomen na 2 jaar thuis gezeten te hebben, dus heb ik een mail gestuurd betreft het regelen betaling regeling en nooit antwoord op gehad, en toen stonden ze ineens bij mijn werkgever beslag te leggen,voor en na die tijd nooit geen berichtgeving gehad, en inderdaad zoals anderen al zeggen: ze hebben lak aan beslagvrije voet, maar ze vergeten dat ik meerdere betalingregelingen heb lopen, cannpck chase heeft een groot communicatie probleem maar geld innen is prima geregeld

ik heb uw opdrachtgever ook brieven gestuurd en copyen daarvan ook naar u gestuurd, ik ben tevreden als u leert communiseren en verzoek onmiddelijke stoppen beslaglegging tot nader besluit opdrachtgever betreft het totaal bedrag. waar ik u brieven over hebt gestuurt en de opdrachtgever heeft die ook.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 21 juni 2016 om 15:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Op basis van bovenstaande informatie kunnen wij u niet verder helpen. Indien u inhoudelijke verzoeken of vragen hebt verzoeken wij contact op te nemen met ons contactcenter, bereikbaar via 088 11 68 222 of teambelastingen@ccc.nl . Bezwaren dient u schriftelijk kenbaar te maken via bovenstaand mailadres of via Postbus 103, 6650 AC Druten.

Heeft op 23 juni 2016 om 05:22 geantwoord

dit is geen oplossing,mails niet beantwoorden, brieven niet beantwoorden, zelfs telefonish werd ik afgescheept met de woorden: ja en? wat verwacht u dat ik voor u doe? u moet maar mailen.(nog niet eens in dossier willen kijken).
en ook zit ik al een aantal maanden te wachten op bevestiging loonbeslag die ik nooit gehad heb,net als bij beslag op mijn uitkering toen der tijd.het beslagvrije voet gaat het volgend onderwerp worden en die gegevens zal ik netjes weer toesturen.

Alle klachten die gemeld zijn door roberto1971