Klacht: Beslag op rekening zonder dwangbevel of iets

op 25 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Vandaag is er beslag gelegen op mijn bankrekening. Waar mijn uitkering op staat . De huur gas en stroom en andere rekeningen moeten nog afgeschreven worden . Na bellen met channock case is het gemeentebelastingen 2015.bedrag 198.
Het bedrag op mijn rekening bedraagt 926euro . Allemaal onder beslag .ik heb nu niets en kan niets af laten schrijven . Ik heb geen dwangbevel of 2 dagen gehad of iets dergelijks. Ook rekent de abn amro 70 euro . Wat moet ik nu ?

Geld teug en fatsoenlijke manier regeling treffen en termijnen .
Ben geen stuk viezigheid al heb ik een uitkering .

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 12:35 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline1963