Klacht: Beslag op inkomsten

op 16 januari 2014 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock Chase probeert beslag te leggen op mijn inkomsten ivm uitstaande vorderingen. Op zich “niks mis mee”, maar er is al maximaal beslag gelegd op een ander deel van mijn inkomsten. Bovendien claimt CC een hoger bedrag dan toegestaan, waardoor ik geen geld overhoud voor hypotheek, energie, etc (en al helemaal niet voor levensonderhoud.
De brief is vandaag binnegekomen en heeft betrekking op de betaling van januari. Er is dus haast geboden omk dit te stoppen. Ik heb diverse verklaringen van een rechter, die ivm andere vorderingen heeft vastgesteld dat er sprake is van financiele onmacht.

Cannock Chase zal, net als andere instanties die nog vorderingen hebben, in de rij moeten staan. Ook is het mogelijk dat ze het bedrag dat LEGAAL gevorderd kan worden verdelen onder elkaar. Net zoals de anderen dat ook moeten doen. CC is niet speciaal en hoeft ook niet speciaal behandeld te worden. Ook zij horen zich aan de regels te houden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

Cannock Chase Incasso

Heeft op 12 februari 2014 om 14:25 geantwoord

Met mevr. afgesproken dat ze de juiste gegevens verstrekt waarop wij de beslagvrije voet aanpassen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mbuurman