Klacht: beslag op belastingteruggaaf

op 10 juni 2016 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Er is van Agc 2 keer geld ingehouden van mijn belastingteruggave. In totaal rond de 2800 euro. Ik betaal ook elke maand 50 euro af. Net gebeld en gevraagd ik betaal 50 euro per maand af en nu ligt er ook nog beslag. Hoe kan dit? Krijg als antwoord wat wil je daar nou mee zeggen? Nou dat ik het niet eerlijk vind aangezien ik netjes afbetaal. Tja mevrouw u betaald maat 50 euro af en met de rente die erbij komt zet dat geen zoden aan de dijk hè? Hallo rente? En ik betaal voor mij maximaal af. Heb ook nog andere schulden. Werd heel onbeschoft behandeld en uiteindelijk gooide ze zelfs de telefoon erop nadat ze had gedreigd met beslaglegging van mijn inboedel!

Met een excuses van agc. En de rente stop zetten. Op die manier komt er nooit een einde aan mijn schulden. Ik werk keihard om alles af te betalen. Als ik wat extra's heb betaal ik zelf extra af aan mijn schulden. En wees wat vriendelijker tegen klanten waar je al dik 3000 euro van gekregen hebt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samanthaallysia
x