Klacht: beslag leggen rekening

op 29 september 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock chase incasso heeft proberen beslag te leggen op mijn uitkering toen de instantie zei dat dit niet mogelijk was ivm beslag vrije voet hebben ze de maand er op maar mijn hele rekening geblokkeerd zodat ik nu helemaal niets meer kan betalen waarom houden zei zich niet aan mijn beslag vrije voet
als je op belt hangen ze gewoon op en zeggen ze je moet gewoon betalen ??????? betalen van geld wat er niets is

cannock chase moet zich aan de beslag vrij voet houden en mensen die onder het minimum leven niet blijven ziekn door beslag te leggen op mijn rekening waar niks op staat maar wel kosten met zich mee brengen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Koffietijdd