Klacht: Beslag en me geld nog niet terug

op 04 mei 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben al maanden bezig met cannock chase mails worden niet beantwoord alleen met we hebben achterstand met onze mails ja al 3 maanden heb kwijtschelding en nog word beslag niet teruggetrokken en als je belt weten ze nergens vanaf maar als wij mensen moeten betalen moet het allemaal wel snel maar als we geld van hun krijgen moeten ik 3,maanden wachten

Ik wil me geld terug en beslag moet teruggetrokken worden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 06 mei 2016 om 07:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zoeken u formeel bezwaar te maken via teambelastingen@cannockchase.nl . Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij u hier niet verder helpen. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons contactcenter of een brief sturen naar postbus 103 6650 AC in Druten.

Cannock Chase

Heeft op 06 mei 2016 om 09:04 geantwoord

Weer een makkelijk antwoord en jullie kunnen hier wel antwoord geven geef dan ook antwoord op mails die mensen sturen

Alle klachten die gemeld zijn door Agnessi