Klacht: Beslag correctie

Van Den Bergh en partners heeft zonder naar mijn persoonlijke situatie te kijken beslag gelegd op mijn inkomen. Nadat ik contact met hen had opgenomen werd er vrij snel bepaald dat het beslag terug zou worden geboekt, maar toen begon de ellende.
Een maand lang ben ik aan het lijntje gehouden door verschillende toezeggingen, zowel telefonisch als per mail, dat het bedrag zou zijn overgemaakt. Vandaag was bij mij de maat vol en ben ik persoonlijk naar hun kantoor gegaan waar ik uiteindelijk de boekhouder te spreken kreeg. Hij ging het bedrag direct overmaken. WAT? Ik hoor al een maand dat het overgemaakt is!

Ik ben tevreden als dit kantoor stopt met mensen voor te liegen, hun werk gewoon normaal doet zonder mensen nog meer in de problemen te brengen en in ieder geval haar afspraken nakomt met klanten en naar eer en geweten hun werk doet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rotterdam2016