Klacht: Beslag bankrekening voor een bedrag van €30,- uit 2013

op 31 augustus 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock chase heeft de deurwaarder 26-08-2016 een dwangbevel naar mij laten sturen via de post. 30-08-2016 kon ik niks meer opnemen en overboeken. ING gebeld of er een storing was. Werd dus gemeld dat cannock chase beslag heeft gelegd. Bedrag parkeer belasting €30,- document (automatische) opmaken €30,- handtekening voor luie deurwaarder €15,- beslag op rekening €100,-
Tel uit je winst! Gaat over een bedrag uit 2013 met geen specifieke gegevens. Ook in 2015 al gebeld wat hun allemaal open hadden staan. Alles gelijk voldaan wat hun vertelden.
Als dit hun manier is van zaken doen denk ik dat ze nog maar is door de molen moeten!!!

Als alles wordt terug gedraaid naar €30,-
Ik geen aanslag krijg van mijn bank wat betreft het beslag.
Mij gewoon een belletje of tijd geven voor ze met zulke achterlijke praktijken komen.
Excuses maken en hun fout toe geven.
Niet over een half jaar weer met een aanslag komen van 3jaar geleden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 31 augustus 2016 om 18:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Heeft op 31 augustus 2016 om 18:33 geantwoord

Motivatie?! lees gewoon voor dat je een standaard opmaak plaats. Misschien heel misschien verdienen jullie dan wat respect van je mede mens.

Alle klachten die gemeld zijn door Murph23