Klacht: Beschimmelde kaas

op 29 augustus 2017 over Mathijs Maaltijdbox in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,ik bestel af en toe een maaltijdbox, handig, dan hoef ik even niet zelf de maaltijden te verzinnen en hoef geen extra boodschappen voor het avondeten te halen.
Woensdag hielpen de kinderen mij met koken. Ze wilden de geraspte kaas over de wraps doen. Net op tijd zag ik dat de kaas hartstikke beschimmeld was. Geen kaas dus over de wraps. Kinderen erg teleurgesteld, geen lekkere maaltijd.
Dezelfde week hadden we al een bericht gehad dat de feta in de box vergeten was. Opgelost door Matthijs maaltijdbox Dior 3 euro terug te storten. Leuk idee, maar daar heb ik niks aan, dan moet ik alsnog naar de winkel om boodschappen te doen voor het avondeten.
Ik heb de klacht over de kaas direct gemeld, maar nog geen reactie gehad. Erg jammer.

Gewenste Oplossing:

Ik had graag een snelle reactie gezien van maaltijdbox, en zou daarnaast graag een nieuwe box ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wvanz