Klacht: beschimmelde broodjes

op 21 januari 2014 over COOP in de categorie Supermarkten

Hallo, een paar weken terug ben ik met mijn vriend naar de coop in Varsseveld geweest, daar doen we dan ook altijd boodschappen aangezien ik in Varsseveld woon. Mijn vriend nam een zakje met 4 broodjes ui-kaas. We gingen die dag op stap dus het was voor onderweg. Onderweg nam hij een broodje kaas-ui. Even later wilde hij er nog één, dus ik pakte er een en keek ernaar… Er zat een heleboel schimmel op!! We zijn teruggereden naar de coop om te laten zien dat ALLE broodjes beschimmeld waren, waarvan hij er dus al één op had!!! Het enige wat het personeel zei was excuses en bedankt voor het doorgeven. U kunt een nieuwe zak krijgen, en anders ja.. Wij weten het ook niet maar bedankt voor het melden. Mijn vriend moest het personeel er zelfs nog op attenderen of er niet meer broodjes beschimmeld waren in de winkel door bijvoorbeeld teveel vocht in de broodzakjes… Ik liet nog wel merken dat ik het niet echt klantvriendelijk vond hoe zij handelden en dat we het heel vies vonden, ook toen we zeiden van ‘wie weet wordt hij er nog wel ziek van, en meer mensen.’ zeiden ze niets. Nee het personeel deed niets behalve een zakje met nog van die broodjes geven, wie weet waren die ook al wel beschimmeld, maar er werd nauwelijks actie ondernomen. Ik wil dit toch graag even melden, hopelijk wordt er in het vervolg anders gehandeld en gewoon meteen alle broodjes gecontroleerd en ook bij het inpakken al.

Zoals bij Jumbo of Albert Heijn zijn ze toch een stuk klantvriendelijker of lossen ze problemen beter op. Ik had het gevoel dat wij zelf het personeel moesten attenderen dat het misschien niet goed was ingepakt en misschien meer beschimmeld zou zijn en dat ze dachten van 'ja boeiend hier een nieuwe klaar, fijne dag.' , tegenvaller dit. Het was overigens bij de klantenbalie en niet bij de broodjes afdeling waar we dit gezegd hebben. Want een foutje kan natuurlijk, maar beetje netjes afhandelen is wel prettig in het vervolg. Zie het als tip en doe er wat mee. :) Bedankt voor het lezen van onze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lerem6694