Klacht: Beschikbaarheid war geen beschikbaarheid bleek te zijn.

op 20 juni 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Via vakantieveilingen.nl heb ik eerst gekeken op beschikbaarheid. Omdat de datum 8 juli beschikbaar was heb ik meegedaan met bieden. Nadat ik de veiling had gewonnen bleek de datum niet meer beschikbaar te zijn.
Mijn kinderen zitten op school en hebben tot 8 juli school. Ik kan vanaf 8 juli tot 24 juli gebruik maken van een eventuele vakantie (ivm co ouderschap).

Als ik niet vooraf zag dat de 8 juli beschikbaar stond dan had ik natuurlijk nooit geboden op deze veiling. Ik hoop dat u alsnog een wigwam huisje voor ons beschikbaar heeft zodat wij gebruik kunnen maken van deze waardebon. Het hoeft niet perse op de 8 juli want wij zouden kunnen tot 24 juli.
Onze waarden nummer is: 16893739/161701606

De kinderen verheugen zich al op overnachting bij Slagharen en ik kan ze nu echt niet meer teleurstellen.

Mevrouw Sanoussi

Een wigwam huisje in de periode van 8 juli tot 24 juli zodat wij gebruik kunnen maken van onze waardebon.
Wij hopen op een uitzondering in deze zodat ik de kids niet teleurgesteld raken (zij verheugen zich namelijk op overnachting op Slagharen). Ze zijn wel eerder naar slagharen geweest maae hebben jier nog nooit eerder een overnachting gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door msanoussi