Klacht: Beschikbaarheid hotels

op 28 april 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een veiling gewonnen via vakantieveilingen voor een overnachting en ontbijt voor twee personen in een Fletcher hotel naar keuze. Het grote probleem is dat deze waardebon waarvoor ik heb betaald nooit is in te lossen. Als je geluk hebt zijn er enkele hotels vrij, maar zeker nooit je Fletcher hotel waar je graag naar toe wilt. Via de helpdesk van Fletcher wordt je ook waardeloos geholpen waar ze al snel de reden geven dat er maar enkele hotelkamers per dag voor vakantieveilingen worden vrijgesteld. Op de site van Fletcher zelf zijn de hotelkamers nog wel beschikbaar. Waardeloos van Fletcher.

Als mijn voucher ingelost kan worden voor het hotel in Valkenburg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 april 2016 om 10:31 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u geen reservering kan maken bij het hotel naar uw voorkeur.

Het doel van deze waardebonnen is om u op een voordelige manier kennis te laten maken met onze Fletcher Hotels. Helaas is het u niet gelukt een gewenste boeking te maken op basis van uw waardebon. U kunt op basis van uw waardebon van Vakantieveilingen maximaal 1 kamer voor 1 overnachting per waardebon op de speciale actiewebsite boeken.

Er is tegenover elke verkochte waardebon een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar. Per hotel is een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie. De waardebon is geldig voor boekingen op alle dagen van de week volgens het principe “wie het eerst komt, wie het eerst maalt, OP=OP en VOL=VOL”. Er zijn voldoende kamers beschikbaar, maar het is mogelijk dat uw meest geliefde dag en hotels zijn volgeboekt. De betere weersomstandigheden zorgen ervoor dat de hotel snel zijn volgeboekt. Wellicht kunt u overwegen voor deze specifieke gelegenheid een boeking op reguliere basis te maken en uw waardebonnen op een ander moment te gebruiken.

Voor deze waardebonnen op de speciale actiewebsite is een andere beschikbaarheid dan de beschikbaarheid voor reguliere boekingen.

Wij adviseren u te allen tijde de actiewebsite in de gaten te houden. Een aantal keer per week wordt de beschikbaarheid bijgeladen, waardoor het veelal toch nog mogelijk is een gewenste boeking te maken.

Met uw waardebonnen kunt u maximaal resp. 5 of 12 dagen van te voren een boeking maken op basis van uw waardebonnen. Daarna zijn de kamers nog niet vrijgegeven.

Op dit moment zijn er kamers vrij bij Fletcher Valkenburg op 04, 08, 09, 10 en op 11 mei a.s Wij raden u aan om te reserevren via de link op de waardebon: www.vakantieveilingen.nl/reserveren

Diana - Webcare
VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door TomvdO