Klacht: Beschikbaarheid

op 19 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij zijn enthousiaste VakantieVeilingen gebruikers en zeer tevreden over de aangeboden hotels. Wij hadden nog twee uitstapjes in Juni gepland maar helaas zijn er weinig plaatsen in uw hotels beschikbaar in deze maand. Ik ben bang dat hierdoor mijn gewonnen veilingen verlopen. Ik hoop hier samen met u een oplossing voor te vinden. Met vriendelijke groet, Bert en Ellie van Tilburg

Als de houdbaarheidsdatum van mijn vouchers verlengd wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 juni 2017 om 09:19 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Erg vervelend dat de gewenste boeking niet gelukt is. Het doel van deze waardebonnen is om u op een voordelige manier kennis te laten maken met onze Fletcher Hotels. Helaas is het u niet gelukt een gewenste boeking te maken op basis van uw waardebon. U kunt op basis van uw waardebon van Vakantieveilingen maximaal 1 kamer voor 1 overnachting per waardebon op de speciale actiewebsite boeken.

Er is tegenover elke verkochte waardebon een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar. Per hotel is een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie. De waardebon is geldig voor boekingen op alle dagen van de week volgens het principe “wie het eerst komt, wie het eerst maalt, OP=OP en VOL=VOL”. Er zijn voldoende kamers beschikbaar, maar het is mogelijk dat uw meest geliefde dag en hotels zijn volgeboekt. De betere weersomstandigheden zorgen ervoor dat de hotel snel zijn volgeboekt. Wellicht kunt u overwegen voor deze specifieke gelegenheid een boeking op reguliere basis te maken en uw waardebonnen op een ander moment te gebruiken.

Voor deze waardebonnen op de speciale actiewebsite is een andere beschikbaarheid dan de beschikbaarheid voor reguliere boekingen.

Wij adviseren u te allen tijde de actiewebsite in de gaten te houden. Een aantal keer per week wordt de beschikbaarheid bijgeladen, waardoor het veelal toch nog mogelijk is een gewenste boeking te maken.

Met uw waardebonnen kunt u maximaal resp. 5 of 12 dagen van te voren een boeking maken op basis van uw waardebonnen. Daarna zijn de kamers nog niet vrijgegeven.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Diana - Webcare vv

Heeft op 20 juni 2017 om 14:17 geantwoord

Beste Diana,

Bovenstaande informatie is ons bekend. Wij vragen u (als hoge uitzondering) één maand verlenging van onze voucher(s) dus einddatum ipv 1 juli naar 1 augustus 2017 zodat we kunnen genieten in een van de Flechter hotels. Bij voorbaat heel hartelijk bedankt.

Bert en Ellie van Tilburg

Alle klachten die gemeld zijn door Bvtilburg