Klacht: Beschikbaarheid

op 06 mei 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hadden op een veiling geboden van sauna thermen Ridderkerk. Op de veiling was volgens de kalender 7 mei vrij om te reserveren de gehele dag.
Na het betalen kwamen wij er pas bij de reservering achter dat we niet konden reserveren smorgensvroeg wat wel aangegeven was gezien de beschikbaarheid. Nu konden we voor hetzelfde geld wel reserveren vanaf 17 uur wat prijs technisch niet in verhouding is. Want je moet in weekend ook nog eens een extra weekend tarief betalen.

Graag willen wij ons geld terug ontvangen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 mei 2016 om 11:59 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u geen reservering kunt maken op de gewenste datum. Graag willen wij uw klacht in behandeling nemen, echter kunnen wij uw profiel niet terugvinden op basis van uw gegevens.

Zou u het ordernummer en het e-mailadres waarmee de veiling is gewonnen willen mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Diana -Webcare
VakantieVeilingen.nl