Klacht: bescherming apparaten

op 01 augustus 2016 over Cleverbridge in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn referentienummer 92906762 Op 10 Juni 2016 om 16.48 Bestelling gedaan en via IDEAL betaald en direct een mail ontvangen dat het bedrag door U ontvangen is. Helaas is er ergens een fout gemaakt want ik heb nog steeds het oude van McAfee van online wat verlopen is . Ik had graag info wat er moet gebeuren om beveilicht te raken of anders wil ik het overgemaakte bedrag geretourneerd zien.Dus ik wil van U weten hoe te handelen hoe om dit tot een goed einde te brengen.

Gewenste Oplossing:

Als de zaak opgelost wordt,met hierbij een duidelijke tekst en uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvanderveur@online.nl