Klacht: Beschadiging panelen kast symphonie

op 02 september 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 29 jan 2016 kast merk symphonie aangeschaft inclusief accessoires bij uw vestiging Zoetermeer zonder schadde of mankementen, op 26 april 2016 is de kast bezorgd en gemonteerd tijdens montage ben ik achtergekomen dat 3 panelen beschadigd zijn. De winkel wil de kast niet terugnemen en de probleem is nog steeds niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

ik zou graag inruilen voor een kleinere kast kiezen, aangezien dat de huidige kast te groot en te breid is voor in de slaapkamer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Munir Kasmi

6 maanden geleden - Diverse malen ben ik langs de winkel gegaan, gesprekken gevoerd met de vestigingsmanager om probleem op te lossen tevergeefs zonder resultaat!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 05 september 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Munir Kasmi, U heeft bij ons een showmodel gekocht. We hebben de schade van te voren met u doorgenomen maar blijkbaar is de schade aan de panelen over het hoofd gezien. Uiteraard wordt deze schade kosteloos hersteld. Deze panelen hebben we voor u besteld en wordt als service voor u omgeruild. Alleen heeft u aangegeven dat u toch liever een kleinere kast wil, en dat gaat helaas niet lukken. We verzoeken u om contact op te nemen met de winkel voor de nieuwe deurpanelen die zijn binnen gekomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Haco wonen en slapen

Alle klachten die gemeld zijn door Munir Kasmi
x