Klacht: beschadiging muur bij aanleg glasvezel

op 24 mei 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Op 12-01-21 is glasvezel aangelegd en daarbij is er een muur in de woonkamer beschadigd. Na maanden heeft de onderaannemer de muur aangesmeerd maar er moet nog geschilderd worden. De onderaannemer laat niets horen maar omdat ze aan KPN aangeven zelf de klacht te willen oplossen, wil KPN geen factuur accepteren voor de kosten van het schilderen.

Wanneer wij een factuur voor het schilderen mogen indienen bij KPN, want weer iemand over de vloer van de onderaannemer willen we niet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 25 mei 2021 om 14:34 geantwoord

Geachte mevrouw van Aalten,

Het spijt mij te lezen dat de schade tot op heden nog niet naar tevredenheid verholpen is. Ik ga het schadedossier in behandeling nemen bij onze klachtenafdeling, zodat de schade hopelijk spoedig is verholpen.
In het dossier zie ik inderdaad dat de uitvoerende partij de schade zelf wilde herstellen ipv een factuur ontvangen. Omdat de schade bij hen in behandeling is, dienen zij dit ook op te lossen. Hierdoor kunnen wij bij KPN NetwerkNL niet zomaar toestemming geven om een factuur op te laten sturen.

Zodra wij bij het klachtenteam een nieuwe update ontvangen, zullen wij deze per mail met u delen.

Laïla
Klachtenteam KPN NetwerkNL

Heeft op 25 mei 2021 om 15:09 geantwoord

Kpn laat weten dat de uitvoerende partij dit zelf wil oplossen. Dat horen we al weken maar die nemen geen contact op en doen niks. Graag had ik een uiterste datum gehoord en de afspraak dat als het op die datum niet is opgelost, dat we een factuur kunnen sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan van Aalten