Klacht: Beschadiging bagage

Sarina123 op 09 december 2021 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

In juli ben ik met Lufthansa gevlogen. Bij aankomst bij de bagageband kreeg ik mijn koffer beschadigd terug. Een van de wielen was weg. Toen ben ik direct naar Lufthansa op het vliegveld geweest en zij hebben mij een heel schadeformulier laten invullen. Dit duurde ook erg lang want ik werd steeds naar een andere desk toe gestuurd. Deze moest ik mailen en dan zou ik een vergoeding krijgen voor mijn koffer. Ik moest een bon laten zien van mijn koffer (die al wat jaren oud was, dus dit was knap dat ik het nog had) anders krijg ik NIKS vergoed. Na heel erg lang e-mail verkeer hebben ze uiteindelijk toegegeven dat het hun fout is en dat ik een vergoeding krijg. Dit is inmiddels 5 maanden geleden en ik krijg nergens meer reactie op.

De vergoeding, mijn bankgegevens etc heb ik namelijk al 5 maanden geleden doorgegeven. Of tenminste een antwoord van Lufthansa met een tijdsindicatie, ik voel me namelijk nu nog al genegeerd. En van het kastje naar de muur gestuurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarina123