Klacht: Beschadigde vloer

op 21 juli 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 29 juni is mijn bank bezorgd..
Bij het eraf stoten van mij lijstjes die aan de muur hangen is mijn nieuwe vloer beschadigd ik heb nu een duts/gat in mijn vloer.
Na op-en-neer mailen waar soms een week tussen zit voordat ik een mail terug krijg.. Is het vandaag 21-juli en is het nog steeds niet opgelost. Haco Eindhoven heeft voorgesteld om 60 euro om 30m3 laminaat eruit te laten halen en er weer terug in te laten leggen en 1 pak laminaat te vergoeden.. Waar ik niet mee akkoord ga omdat ik offertes opgevraagd heb en als ik dit goedkoop bij bijvoorbeeld de kwantum ( was het goedkoopst ) laat doen ben ik een bedrag van minimaal 423 euro kwijt.
Ik ga er vanuit dat z’n bedrijf als haco hiervoor verzekerd is, ik heb dan ook weer een week later nog geen antwoord op mijn laatste mail, en voel me dus ook niet serieus genomen.. Er kan altijd wel iets kapot gaan maar dat moet gewoon opgelost worden toch? Helaas ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen omdat het er op lijkt wij er samen niet uit gaan komen. Heel jammer had Anders verwacht van deze winkel!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het bedrag van 423 euro vergoed krijg om mijn vloer weer netjes te late maken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elfie van Dijk,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Vervelend als er schade is ontstaan door onze bezorgers. Dit soort schades nemen vaak wat langere tijd in beslag. Uiteraard komen we met een oplossing. U heeft uiteindelijk een financiële vergoeding overeengekomen met Haco Eindhoven. We wensen u veel plezier van uw aankoop.

Met vriendelijke groeten
Haco wonen en slapen

Alle klachten die gemeld zijn door Elfie Van Dijk