Klacht: beschadigde producten

op 15 mei 2020 over Van Asten BabySuperstore in de categorie Babykleding

Ik bestelde via de website onder andere giftsets voor twee pasgeboren kindjes. In totaal ging het over 6 artikelen. Alles werd compleet beschadigd geleverd, de verpakkingen zagen er erbarmelijk uit. Alles was reeds geopend, teruggepropt, er waren stukken van de verpakking afgeknipt. Kortom; de artikelen waren niet nieuw. Ik meldde (vriendelijk) dat ik wel een beetje geschrokken was door de staat van de artikelen, zeker omdat het cadeaus betreft voor baby’s. Deze producten kon ik absoluut niet afgeven als cadeau, daarvoor was de staat te slecht. Ik maakte ook foto’s van de goederen om dit te tonen. Ik kreeg enkel te horen dat het jammer is, maar dat er niets aan te doen is als het enkel om de verpakking gaat. (Terwijl de artikelen duidelijk uitgehaald waren). Geen greintje empathie dat je zo iets niet kunt afgeven als geboortecadeau voor pasgeboren kinderen. Er zat ook geen pakbon bij de bestelling om te retourneren. Ik moest zelf bijna smeken om ijn geld te kunnen terugkrijgen en de bestelling te kunnen retourneren. Daar boven zou ik ook nog eens de retourkosten zélf moeten betalen?? Ik had een kwaliteitsvol product gekocht volgens de website, geen product dat er reeds afgedankt uitzag! Ook stuurden ze door dat beschadigde artikelen niet geretourneerd kunnen worden. Het is toch vreselijk dat ik deze cadeaus als beschadigd toegestuurd krijg en ze dan niet eens zou kunnen teruggeven??
Klantvriendelijkheid 010, oplossingsvermogen 010, service 010. Echt ongelooflijk!

Als men mij ten minste een mail zou sturen om te zeggen dat ze het erg vinden wat er gebeurd is, dat ze erkennen dat zo iets niet kan, dat je zo iets zeker niet kunt geven als geboortecadeau aan een baby. Als ze dan zélf het voorstel zouden doen om deze goederen op HUN KOSTEN te retourneren en om te ruilen voor dezelfde goederen maar in een goede staat of in iets anders dat wel nieuw is (waar ik tenslotte voor betaald heb!) Of mij terug te betalen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Asten BabySuperstore

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Asten BabySuperstore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ispinnewyn