Klacht: Beschadigde pakketten

op 26 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Afgelopen week super druk gehad met mijn ”eigen bedrijfje”. We hebben de mensen via kiala een verzekerservice laten betalen voor het geval dat het verkeerd aan zal komen. Nu is dat juist met 3 pakketten (tot nu toe) gebeurd. Slecht te bereiken om je schadevergoeding te halen! Doe hier iets aan.
Nu heb ik kiala een mail gestuurd via webnl@kiala.com
Hopelijk krijg ik hier iets van te horen, en mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik wanneer mijn klanten goedkoop hun pakketje via ons kunnen laten verzenden. En het heel aankomt!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberley94