Klacht: beschadigde koffer

op 14 juli 2017 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte mevrouw/heer,
Op 8 juli met LH 9695 gevlogen van Addis Ababa , Ethiopie naar Frankfurt. Op 9 juli met LH 986 gevlogen van Frankfurt naar Amsterdam.
In Amsterdam miste ik de koffer wat ik gemeld heb bij het Lost and Found kantoor op Schiphol. Het cijferslot van de koffer heb ik niet gebruikt. De koffer was afgesloten met een hangslot. De sleutel van dit slot heb ik afgegeven aan het kantoor Lost and Found op Schiphol
De koffer zou volgens dit kantoor later op mijn huisadres worden afgeleverd. De koffer is aan het eind van de avond afgeleverd.
Bij het in ontvangst nemen van de koffer bleek deze beschadigd te zijn.
Het cijferslot was verwijderd, waardoor er een gat zit in de koffer op die plaats. Het hangslot zat op slot, maar de sleutel van het slot was er niet bijgeleverd. Het slot is daardoor onbruikbaar.

Graag de koffer ter waarde van €150,- en het slot ter waarde van €10,- vergoeden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YESHI YIFRU MERSHA