Klacht: beschadigde gas bakplaat

op 20 juli 2016 over Tristar in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij de Aldi een gas bakplaat gekocht bleek op de camping dat de plaat krom en beschadigd was bakplaat gebruikt retour gestuurd geen probleem snel een nieuwe ontvangen plaat bleek weer beschadigd te zijn en weer mochten wij de plaat retour sturen en weer zaten wij met de plaat op de camping.
Via service gevraagd of er er een kleine financiële compensatie overeen te komen was dan konden wij de plaat zelf met emaille verf repareren dan vielen de kosten mee geen haal en breng kosten en geen kosten voor een nieuwe plaat dachten wij en anders wilde wij de plaat wederom gebruikt na de vakantie terug sturen om dan na de vakantie een nieuwe te ontvangen immers de plaat werd toch niet meer gebruikt.
Maar nee hoor geen van beide oplossingen kregen gehoor wij moesten de plaat ongebruikt vanaf ons vakantie adres maar op sturen en dan kregen wij een nieuwe dus wij moesten maar 2 weekjes wachten op onze heerlijke bakplaat zonder te bakken en dit kon natuurlijk niet dus hebben wij wat nieuws moeten kopen twee verliezers waarvan een GROTE verliezer heb nog geprobeerd om de service op andere gedachten te brengen maar helaas buigen,slikken en stikken.

Indien Tristar inziet dat dit dus juist GEEN service is en dat je afhankelijk bent van een persoon die op dat moment aan de lijn zit een ander had het misschien nog begrepen dat dit allemaal niet ging lukken in deze vakantie periode.

Alle klachten die gemeld zijn door jesper2003