Klacht: Beschadigde fiets

op 13 september 2018 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week woensdag werd de fiets die we besteld hadden thuisbezorgd. Deze was echter zo beschadigd en bekrast dat ik er meteen foto’s van heb gemaakt en door heb gestuurd naar de klantenservice. De dag een kreeg ik een melding dat er een nieuwe order verstuurd zou gaan worden naar ons. Voor mij onbekend wat dat zou zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik gebeld met Neckermann. De dame die opnam vertelde mij dat er inderdaad iets verstuurd was maar zijn kon niet zien wat dat was, want dat loopt schijnbaar via een andere afdeling die alleen per mail bereikbaar is. Dus ik een mail gestuurd. Bleek een foutje te zijn. Op de vraag “hoe dit op te lossen” werd gemaild dat de fiets “waarschijnlijk” zal worden omgeruild. Hierna heb ik niets meer gehoord van Neckermann, we zijn nu een week verder en ik heb hier een fiets staan waarvan ik niet weet wat ik ermee moet. Wordt deze nou omgeruild, kan ik een compensatie verwachten? Ik heb geen idee! Eergisteren nog maar eens een mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend was, maar helaas tot op heden niets mogen vernemen. Oh ja, en mocht hij worden omgeruild, graag niet de avond van te voren doorgeven dat ie de volgende ochtend omgeruild gaat worden, net als met het afleveren van de fiets. Beetje kort dag om dat te kunnen regelen…

Als er überhaupt al een reactie komt, omruilen van de fiets of een compensatie om de schade te laten herstellen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindahendriks