Klacht: Beschadigde Boxspring/Lift TV

op 09 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

We hebben omstreeks in mei 2011 een luxe boxspring gekocht bij Scandic Bedden in Rotterdam. Toen de Boxspring werd bezorgd waren we al zeer ontevreden. De televisie moesten we zelf monteren en het was ook nog eens een andere televisie dan de er eigenlijk bij hoorde. De televisie paste niet op de lift en er moesten gaten geboord worden in de lift. Toen we daar melding van maakte kwam een medewerker langs van Scandic Bedden Rotterdam en die heeft het alleen maar erger gemaakt. Waar de gaten zijn aangebracht door de medewerker steekt zeer scherp materiaal uit waar we altijd erg voor moeten uitkijken. Bovendien kwamen we er achter dat de Boxspring rechts aan de zijkant beschadigd is. We hebben daar melding van gemaakt bij Scandic Bedden maar we werden altijd van het kaasje van de muur gestuurd. Als we belden zouden we terug gebeld worden maar daar kwam niks van terecht. Als we langs gingen bij de winkel zouden we terug gebeld worden door de directeur maar we kregen nooit wat te horen. We hebben daarna Arag ingeschakeld en die kwamen er achter dat ze staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder een andere naam. En alle correspondentie die Arag gestuurd heeft naar Scandic Bedden en de directeur zijn retour gezonden.
We vinden het te gek voor woorden daar ze nergens gehoor aan geven. Zelfs aan het rechtssysteem hebben ze maling. In de periode van de aankoop van de Boxspring was mijn vriendin geopereerd en door de stress verliep de herstel veel langer dan normaal.

Gezien alle stress en moeite die we hebben genomen willen we onze geld terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wilbian