Klacht: Beschadigde bijzettafel

op 21 augustus 2018 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Beste,

Hierbij wil ik een klacht indienen. Afgelopen week heb ik een setje bijzettafels gekocht. Hierbij gevraagd of ik het terug kon brengen als het niet paste of wat dan ook, hierop werd gezegd dat dit geen probleem was. Eenmaal thuis aangekomen was de onderkant beschadigd, en waren ze daarbij erg wankel.. ik besloot meteen te bellen waarop gezegd werd dat ik langs kon komen. Dit 2 dagen na aankoop gedaan, krijg ik in de winkel te horen dat ik geen geld retour krijg en dat dit ook vermeld op de bon stond. Helemaal niet naar gekeken natuurlijk gezien mij werd verteld dat ik het kon terug kon brengen zonder dat ik geïnformeerd werd over dat ik mijn geld niet terug kreeg tijdens de aankoop. Ik vroeg waarom dit niet kon en kreeg te horen dat het bedrijfsbeleid is. Kon hier verder niks mee en kreeg uiteindelijk dus maar een tegoed bon. Aangezien ik hier niks aan heb omdat ik verder bij jullie niet kan slagen wil ik het via deze weg bekijken. Het gaat maar om 108 euro maar dit heb ik wel nodig om bij andere tafeltjes te leggen. Ik ben niet goed geïnformeerd dit vind ik erg kwalijk. In de winkel deden ze erg nonchalant. Erg jammer vind ik dit gezien klantenservice wel iets belangrijks is althans dat is mijn mening. Hopelijk hoor ik van jullie.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haco wonen en slapen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haco wonen en slapen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 18 september 2018 om 13:00 geantwoord

Beste Esmee,

Erg jammer dat je zo teleurgesteld bent, echter verbazen wij ons wel over je constateringen bij thuiskomst, temeer je deze tafeltjes direct uit de winkel hebt meegenomen en ze dus van te voren goed hebt kunnen bekijken en beoordelen.
Dat er is aangegeven is dat je ze kunt ruilen klopt ook, om hier misverstanden in te voorkomen staat er een duidelijk bord, met uitleg, op de balie naast de kassa.
De tegoedbon blijft gewoon geldig, dus je kunt deze altijd op een later moment nog eens besteden.

Met vriendelijke groeten
Haco

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeevangemert