Klacht: Beschadigde artikelen ontvangen klantenservice niet bereikbaar

op 28 mei 2020 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 beschadigde artikelen ontvangen.
Hangstoel waarvan 1 schroef niet past. Foto gestuurd van de schroef met de vraag of ze 1 schroef kunnen sturen. Om nu de hele stoel terug te sturen voor 1 kleine schroef is ook zo zonde.

BBQ is beschadigd. Flink stukje uit de coating. Hier ook een foto van gestuurd.

Nog geen reactie mogen ontvangen.
Als je belt krijg je een bandje om een mail te sturen. Daarna krijg je een geautomatiseerd bericht dat het langer kan duren ivm drukte in Corona tijd…..

Maar deze producten zou ik toch graag zsm in gebruik nemen. Daarvoor koop je ze nu.

Gewenste Oplossing:

Als de schroef van de stoel opgestuurd kan worden.

Voor de bbq ligt het iets ingewikkelder. Het is een best prijzige bbq. Omruilen duurt ook weer langer voordat we hem kunnen gebruiken.
Een flinke korting? Maar ben bang dat het een zwakke plek blijft op de bbq en daar sneller kan gaan roesten.

Ik hoop op een sneller antwoord contact met de klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie