Klacht: Beschadigd kerst diner en beloftes niet nagekomen!

op 03 februari 2014 over Xmas Catering in de categorie Horeca

Ook wij hadden een luxe kerstdiner besteld bij xmascatering. Bij levering bleek ook de soep in de verpakking stuk te zijn gegaan. De bezorging was laat en kennelijk niet zuinig omgegaan met de levering.

Ondanks de belofte van een luxe kerstdiner zat alles onder de soep en zagen de toetjes en aardappelgratin er niet meer uit. Na (betaald contact a 0,75€/minuut) persoonlijk contact werd beloofd dat we een vergoeding zouden ontvangen voor de soep, gratin en toetjes.

De hoogte van de vergoeding was op de dag voor kerst nog niet te geven, maar het zou mij zeker niet tegenvallen…. volgens Xmas Catering. Dus wel, want we hebben nog niets ontvangen. Wat een rommel, nooit meer bij xmascatering bestellen zou ik zeggen.

Belofte nakomen en gewoon bereikbaar zijn in plaats van een betaald telefoonnummer!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xmas Catering

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xmas Catering nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Xmas Catering in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Xmas Catering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Xmas Catering

Heeft op 21 oktober 2014 om 10:32 geantwoord

Klant heeft het aankoopbedrag terug gekregen en krijgt aankomende kerstdeal nog eens 25% extra korting op een nieuwe aankoop.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Xmas Catering beoordeeld.

Heeft op 24 oktober 2014 om 10:40 geantwoord

De oplossing is onjuist. Wij hebben niets ontvangen van de leverancier. Wachten nog steeds op een reactie. Kortom, klacht is niet opgelost. Let wel het is bijna weer kerst en er is dus 1 jaar verstreken bijna.

Alle klachten die gemeld zijn door DIBA59