Klacht: Beschadigd Finn Tienerbed

op 19 augustus 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Op 11 april 2017 kochten wij voor onze dochter haar verjaardag een bed bij Baby en Tiener. Helaas waren er onderdelen van de lades onder het bed beschadigd door de slechte manier van verpakken.
Wij hebben foto’s opgestuurd en aan Baby& Tiener doorgegeven om welke planken het ging. Zelfs 3 handgrepen waren beschadigd. Het zakje waar de handgrepen waren al eens geopend en met plakband dichtgeplakt.
Alle beschadigde onderdelen werden voor ons opnieuw besteld.
Een aantal weken later bleek de constructie van het bed ook niet stevig te zijn. De lange lat waar de lattenbodem op steunt was door midden gebroken.
Ook dit onderdeel werd opnieuw besteld, terwijl wij onze vraagtekens zetten bij de constructie van dit bed.

Om een lang verhaal kort te maken hieronder een opsomming wat er vervolgens gebeurde:
– Lang wachten op de nalevering.
– De planken die uiteindelijk bezorgd werden waren ook beschadigd. Van de 3 handgrepen werd er maar 1 bezorgd.
– Weer lang wachten op nieuwe onderdelen. Steeds mailen en bellen met Baby & Tiener om te vragen hor lang hee nog duurt.
– Wanneer men zegt mij terug te bellen en ik daarop zit te wachten, dan blijken ze een mailtje te hebben gestuurd.
– De 2e nalevering werd bij de winkel in Capelle bezorgd omdat de bezorgtijden zo lang waren. Mijn dochter sliep inmiddels al 3 maanden met haar matras op de grond. Mijn man zag in de winkel in Capelle al aan de buitenkant van de verpakking dat ook deze onderdelen beschadigd zouden zijn. Hij heeft samen met de filiaal manager alles open gemaakt en weer bleken er planken beschadigd. Ook zat er weer maar 1 handgreep in. Wij hebbben het pakket gewijgerd en in de winkel achter gelaten.
– Vervolgens vonden wij het na 3 maanden wachten genoeg geweest en eisten ons geld terug. Wij willen dit bed niet meer!
– Baby & Tiener medewerker Danielle van de klantenservice (ik weet inmiddels heel goed bij wie ik moet zijn) blijft wijzen naar de leverancier. Ik heb niets met de leverancier te maken. Ik heb dit bed gekocht bij Baby& Tiener. Toch blijft ze zeggen dat dat de manier van werken is bij Baby & Tiener. Volgens Danielle krijgen wij niet ons geld terug. Wat ik ook probeer. De directie krijg ik ook niet te spreken.
– Weer heeft men nieuwe onderdelen besteld, terwijl wij ons geld terug willen. Men zegt dat bij de derde nalevering die beschadigd is, wij vervolgens een compleet nieuw bed krijgen.

Wij hebben inmiddels geen vertrouwen meer in de winkel Baby& Tiener en geen vertrouwen meer in dit bed.

Wij hebben 1 van de vele foto’s toegevoegd voor u. Maar hebben er nog veel meer hoor!

Wij willen zo spoedig mogelijk ons geld terug. Als dit echt niet mogelijk id willen wij een compleet nieuw bed met een schadevergoeding. Wij zijn hier namelijk al maanden veel tijd en energie aan kwijt. Het ergste is dat onze dochter al meer als 3 maanden met haar matras op de grond slaapt, naast de bedconstructie waardoor er zeer weinig speel ruimte over blijft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Kastelein